Érvényes: 2018. november 28-tól visszavonásig

MEGRENDELÉS ÉS KISZÁLLÍTÁS

1. Megrendelés módja: telefon és írásban (telefaxon, elektronikus úton, postai úton)

  • Kapcsolattartó: Puczik Piroska
  • Tel: +36/1-374-9080 / 118. mellék
  • Közvetlen szám: +36/1-374-9098
  • Fax: 06-1-269-3274
  • E-mail: piroska.puczik@replantmed.hu

2. Szállítási díjak

  • Nettó 50.000.- Ft alatti megrendelés esetén a következő lehetőségek vannak (mindkét esetben a vevőszolgálat felveszi a kapcsolatot a megrendelővel):
    • megrendelő szállítja el az árut szállító raktárából
    • megrendelő költségére kiszállítjuk: nettó 2.000- Ft / megrendelés
  • Nettó 50.000.- Ft-feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenesen történik, de lehetősége van megrendelőnek saját szállítást szervezni
  • Utánvétes megrendelés esetén a szállítás teljes díját a megrendelő fizeti (Vevőszolgálat egyeztet a várható költségről a megrendelővel)

A fentiektől való eltérés, szerződésben szabályozott szállítási feltételek szerint lehetséges.

3. A cég esetleges hibájából keletkező többlet költségeket (pl. utólagos vagy esetleges téves kiszállítás) teljes egészében átvállalja.

VISSZÁRU

1. Csak a cég által forgalmazott és visszáruzást megelőző naptári évben nálunk vásárolt terméket fogadjuk el visszáruként.

2. A visszáru küldését minden esetben engedélyeztetni kell a cég által kiadott vevői visszáru nyomtatványon (információ csere postán, faxon, e-mailen). A nyomtatvány ezen a linken keresztül érhető el.

Raktárunk csakis a jóváhagyott nyomtatvány ellenében fogadhat el visszárut. A visszáruzás engedélyezéséhez szükség van a visszáruzandó termékek gyártási (LOT) számára, lejárati idejére (a csomagoláson találhatóak meg) és az áru megvásárlását igazoló számla számára.

3. A visszaküldött áru bontatlan, sértetlen dobozokból állhat, valamint a termékek lejárata nem lehet kevesebb, mint 1 év.

4. Visszáru igényt évente egy alkalommal fogadunk el térítésmentesen, tárgyév november 30-ig.

5. A visszáru kezelésének díja a második alkalomtól az áru értékének 10%-a, de legalább nettó 4.000.- Ft.

6. A UPS Healthcare Hungary Zrt által működtetett raktárba (címe: UPS HH Zrt. - ReplantMed raktár, Shark Park, 2040 Budaörs, Vasút u. 11.) beérkezett csomag ellenőrzésre, majd bevételezésre kerül. A cég pénzügyi osztálya csak ezután tudja elkészíteni a helyesbítő számlát. Ezzel egy időben kiállítja a 4. pontban megállapított visszáru kezelési díjat tartalmazó számlát.

7. A cég a visszáruzott termékek visszautasításának jogát fenntartja.

A fentiektől való eltérés, egyedi szerződésben szabályozott szállítási feltételek illetve ügyvezetői engedély szerint lehetséges.

REKLAMÁCIÓ

A szállítólevélen szereplő tételeknél esetlegesen előforduló hiány reklamációjára 3 munkanapon belül van lehetőség. A rejtett hibát az észleléstől számított 3 munkanapon belül köteles a Megrendelő a Szállítónak jelezni, mely tényt a szerződő felek jegyzőkönyvben rögzítenek. A minőségi reklamációt és az ezzel összefüggő díjtalan csere igényt a cég vevőszolgálatán a +06-1-374-9082 telefonszámon lehet bejelenteni.

KÉSEDELMES FIZETÉS, LEJÁRT TARTOZÁSOK KEZELÉSE

Késedelmes fizetés esetén a Szállító késedelmi kamat érvényesítésére jogosult, amelynek mértéke a mindenkor hatályos, erre vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint alakul (amennyiben ezt a felek közötti szállítási szerződés egyéb módon nem szabályozza).
Amennyiben Megrendelő fizetési késedelembe esik, Szállító a további áruszállításokat jogosult felfüggeszteni, illetőleg a tartozás rendezéséig nem fogad el további megrendeléseket.

Nemfizetés esetén - a kinnlevőség beszedését szolgáló 30 napos türelmi idő után a a cég a kinnlevőségét átadja a Creditexpress Magyarország Kft-nek behajtásra. A behajtással és a jogi eljárással kapcsolatos minden költség a Megrendelőt terheli.

EGYÉB FELTÉTELEK

A cég által forgalmazott termékek tárolási előírásai a Használati utasításon, illetve a csomagoláson találhatók, melyek minden esetben előírják a szükséges tárolási hőmérséklet tartományt és a nedvességtől védett helyen történő tárolást.

A szállítási szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében az Általános Szerződési Feltételek, valamint a Polgári Törvénykönyv előírásai az irányadóak.